موضوع دانلود پاورپوینت بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی شهر تهران

فایل قابل دانلود برای “پاورپوینت بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی شهر تهران”  در همین سایت و همین صفحه برای دانلود شما آماده شده است. این فایل با مشخصات زیر آماده دانلود کردن می باشد:

عنوان کامل: پاورپوینت بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی شهر تهران

دسته بندی: فنی و مهندسی

تگ: پاورپوینت, بررسی, تاثیر منابع اجتماعی ,اطلاعات, بر تشخیص فرصت, در کسب و کارهای کوچک, و متوسط صنایع غذایی, شهر تهران

فروشگاه:فورکیا

گردآورنده:j71.ir پایان نامه، رساله، مقاله و تحقیق

برای دانلود این فایل در ادامه از داخل کادر روی توضیح بیشتر/دانلود به رنگ آبی کلیک کرده و پس از انتقال به سایت فروشنده و مطالعه کامل این فایل ارزشمند اقدام به خرید و پرداخت وجه نمایید. لینک دانلود همان لحظه پس از موفقیت آمیز بودن پرداخت توسط بانک نمایش داده خواهد شد.

لینک دانلود فایل “پاورپوینت بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی شهر تهران” مستقیم و با سرعت زیاد هست

مطالب مشابه در همین سایت با عنوان پاورپوینت بررسی تاثیر منابع اجتماعی اطلاعات بر تشخیص فرصت در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی شهر تهران

 


                نوع فایل: power point قابل ویرایش ۵۵ اسلاید   قسمتی از اسلایدها: روش جمع‎آوري اطلاعات براي جمع‎آوري اطلاعات از پرسشنامه‎اي كه مشتمل بر سؤالاتي در خصوص متغيرهاي مستقل و وابسته مدل مورد نظر بوده استفاده شده است. اين پرسشنامه از چهار بخش تشكيل شده است: در بخش اول مشخصات عمومي پاسخ‌دهنده در دو قسمت مشخصات فردي (شامل ۱۱ سؤال) و مشخصات سازماني (شامل ۷ سؤال) پرسيده شده است. پرسشهاي بخش دوم تحت عنوان «منابع اجتماعی اطلاعات و تشخیص فرصت» براي اين منظور سؤال شده‌اند تا ميزان اهميت هر يك از مؤلفه‌ها و شاخص‌ها از نظر پاسخ‌دهندگان مشخص گردند. پاسخ‌دهندگان با انتخاب هر یک از موارد “خیلی کم تا خیلی زیاد” ميزان اهميت هر پرسش را تعيين كرده‌اند. پیشنهاداتی برای مدیران کسب و کارهای کوچک و متوسط تلاش در جهت شبکه‌سازی و ارتباط بیشتر با مشتریان. برای حصول به این امر نیاز است که مدیران محترم توجه جدی به راه‌اندازی، توسعه و تقویت سیستم‌های ارتباط با مشتری داشته باشند. از …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *